Fitness - brzuch - ćwiczenia co to jest
Leczenie Fitness - brzuch - ćwiczenia dla mężczyzn. Definicja: Ćwiczenia należy wykonywać na.

Czy przydatne?

Definicja Fitness - brzuch - ćwiczenia dla mężczyzn

Co to jest: Ćwiczenia należy wykonywać na miękkim materacu piankowym przeznaczonym do ćwiczeń na podłodze. Pozycja wyjściowa Wykonując ćwiczenia należy przyjąć właściwą pozycję: pozycja na plecach nogi zgięte w kolanach pod kątem 90° pięty połóż na podłodze a palce skieruj do góry, połóż ręce pod głowę z łokciami ustawionymi nazewnątrz albo skrzyżuj ręe na klatce piersiowej utrzymuj brodę na odległość pięści od klatki piersiowej napnij mięśnie brzucha tak mocno, abyś dotknął dolną częścią pleców (okolicą lędźwiową) do podłogi Wykonanie ćwiczenia Wykonując ćwiczenie należy unieść głowę i tułów w kierunku ud, utrzymać uzyskaną pozycję poprzez chwilę po czym spowrotem powrócić do pozycji wyjściowej plecach. W trakcie wykonywania tego ćwiczenia twoje kręgi powinny poprzez cały czas dotykać podłogi, bo tylko wtedy utrzymujesz odpowiednie napięcie mięśni brzucha. Unosząć tułów należy zatrzymać się, zanim dolna część pleców zacznie odrywać się od podłogi. W trakcie całego ćwiczenia powinnaś utrzymywać brodę w odległości pięści od klatki piersiowej a zginając tułów nie powinnaś ciągnąć głowy rękami. Mięśnie Wykonując ćwiczenie zaangażowane są następujące mięśnie: M. rectus abdominis (mięsień prosty brzucha) M. obliquus externus abdominis (mięsień skośny zewnętrzny brzucha) M. obliquus internus abdominis (mięsień skośny wewnętrzny brzucha) M. transversus abdominis (mięsień poprzeczny brzucha)

Czym jest Fitness - brzuch - ćwiczenia znaczenie Słownik leczenie F .