Fitness - nogi - ćwiczenia co to jest
Leczenie Fitness - nogi - ćwiczenia dla mężczyzn. Definicja: Sprzęt Ćwiczenia należy wykonywać z.

Czy przydatne?

Definicja Fitness - nogi - ćwiczenia dla mężczyzn

Co to jest: Sprzęt Ćwiczenia należy wykonywać z użyciem rozciągliwej gumy albo sprężyny. Pozycja wyjściowa Wykonując ćwiczenia należy przyjąć właściwą pozycję: pozycja stojąca na sprężynie stopy rozstawione na odległość bioder z palcami skierowanymi naprzód napięte mięśnie grzbietu i brzucha celem utrzymania prosto tułowia napięte mięśnie nóg uchwyt sprężyny trzymaj rękami z dłońmi skierowanymi lekko do góry napinając sprężynę ramiona blisko klatki piersiowej równolegle do tułowia łokcie lekko zgięte głowa trzymana prosto z wzrokiem skierowanym przed siebie Wykonanie ćwiczenia Wykonując ćwiczenie należy trzymając poprzez cały czas prosto tułów zgiąć kolana tak, aby uda były równolegle do podłogi. Następnie należy wyprostować nogi i powrócić do pozycji wyjściowej. W okresie ćwiczeń należy pamiętać o tym, by plecy były proste a tułów lekko pochylony w przód. Kolana powinny być skierowane naprzód a nie na boki. Stopy poprzez cały czas powinny dotykać podłogi całą powierzchnią podeszwową. Odmiana ćwiczenia Osoby zaawansowane mogą skrócić długość sprężyny nawijając ją kilkakrotnie na ręce co znacząco może utrudnić wykonanie ćwiczeń. Mięśnie Wykonując ćwiczenie zaangażowane są następujące mięśnie: M. glutaeus maximus (mięsień pośladkowy ogromny) M. glutaeus medius (mięsień pośladkowy średni) M. glutaeus minimus (mięsień pośladkowy mały) M. quadriceps femoris (mięsień czworogłowy uda) M. rectus femoris (mięsień prosty uda) M. vastus lateralis (mięsień obszerny boczny) M. vastus medialis (mięsień obszerny przyśrodkowy) M. vastus intermedius (mięsień obszerny pośredni) M. semitendinosus (mięsień półścięgnisty) M. semimembranosus (mięsień półbłoniasty) M. biceps femoris (mięsień dwugłowy uda) M. erector spinae

Czym jest Fitness - nogi - ćwiczenia znaczenie Słownik leczenie F .