Kondycja fizyczna co to jest
Leczenie Kondycja fizyczna. Definicja: Aktywność fizyczna chroni serce, zapobiega otyłości, buduje.

Czy przydatne?

Definicja Kondycja fizyczna

Co to jest: Aktywność fizyczna chroni serce, zapobiega otyłości, buduje tężyznę a ponadto poprawia kondycję. Korzyści zdrowotne i estetyczne są wymierne, trudniej z kolei opisać kondycję fizyczną. Należy gdyż uwzględnić następujące wymiary: wydolność sercowo- naczyniową siłę wytrzymałość mięśni giętkość Wydolność sercowo-naczyniowa To jest umiejętność organizmu do wykonywania pracy fizycznej, przemieszczania ciała z miejsca na miejsce w przeciągu danego czas. Zależy to od sprawności układu sercowo-naczyniowego w pompowaniu krwi i dostarczania tlenu do każdego miejsca w organizmie. Wydolność sercowo- naczyniowa powinna zajmować kluczowe miejsce w ogólnym planie dobrej kondycji fizycznej. Poprawa wydolności sercowo- naczyniowej prowadzi do powiększenia zapasu tlenu i energii w twoim ciele. W tym samym czasie minimalizuje to ryzyko dolegliwości serca, udaru mózgu, wysokiego ciśnienia krwi i innych chorób zagrażających życiu. Kiedy polepsza się kondycja serca, to tak jak w razie każdego innego mięśnia, staje się ono mocniejsze i bardziej wydajne. Normalnie serce bije z częstością 70 uderzeń na minutę w spoczynku, co daje ok. 100,000 uderzeń na dzień. Sercu w dobrej formie fizycznej wystarcza tyle, co 40 uderzeń na minutę w spoczynku, a w sumie ok. 50 uderzeń na dzień. Takie serce przechowuje energię i może dostarczać bogatą w tlen krew do reszty ciała przy zużyciu połowy energii. Siła To jest umiejętność mięśnia lub ekipy mięśni do wydatkowania określonej ilości energii, zazwyczaj w trakcie jednoczasowego zrywu. Podnoszenie ciężarów ( lub trenowanie wytrzymałości) jest klasycznym odpowiednikiem ćwiczenia siły, gdyż powiększa siłę mięśniową i ich masę, podobnie jak siłę kostną, przez większe niż zazwyczaj naciągania mięśni i kości. Kiedy podnosisz ciężary, mięśnie są zmuszone sprostać wyzwaniu przez wytwarzanie białek zwiększających siłę, które natomiast odżywiają "włókna" narastające w okresie wysiłku. Przewarzająca część mięśni ma dwoje rodzaje włókien, które są zmuszone do pracy w trakcie ćwiczenia siły. Błyskawicznie kurczące się włókna zapewniają krótkie opłaty energii potrzebnej do podnoszenia ciężarów, ( lub do wysiłków takich jak biegi krótkodystansowe. Wolno kurczące się włókna są natomiast od wytrzymałości, choćby w razie takim, jak umiejętność mięśni do znoszenia zmęczenia. Przewarzająca część mięśni ma pół na pół obu typów włókien, lecz są także takie, gdzie jeden rodzaj przeważa. Kiedy wykonujesz jakąś pracę cięższą niż zazwyczaj, to właściwie rozrywasz takie włókna. Kiedy one odrastają, stają się one mocniejsze i grubsze, dzięki czemu mięśnie są lepiej napięte i silniejsze. Wytrzymałość mięśni To jest umiejętność mięśni do znoszenia zmęczenia i kontynuację jakiegoś ćwiczenia poprzez dłuższy czas. w trakcie gdy ćwiczenie siły jest potrzebny do utrzymania siły mięśni, trening wytrzymałościowy jest wymagany, jeżeli chcemy zwiększyć własną energię życiową. Wytrzymałość mięśniowa to jest właściwość mięśni, która bazuje na ich ciężkiej pracy bez odpoczynku, jak zdolność cofnięcia się, by rzucić bardzo daleko. Giętkość to jest umiejętność stawów i mięśni do osiągnięcia pełnego zakresu ruchu. Prowadzi to do ochrony przed uszkodzeniami, co pomaga utrzymaniu ciała w dobrej formie po wykonanym wysiłku. Pomimo powszechnej opinii, nie ma dowodów na to, iż traci się giętkość, stosunkowo rozbudowywania mięśni. Niestety, prawdą jest, iż naturalny mechanizm starzenia może ci odebrać twoją siłę, wytrzymałość i giętkość - jeżeli się nimi odpowiednio nie zajmujesz, a więc nie ćwiczysz. Dlatego także regularny program ćwiczeń staje się coraz ważniejszy stosunkowo upływu czasu

Czym jest Kondycja fizyczna znaczenie Słownik leczenie K .