Adverting clutter co to jest
Co znaczy Advertising clutter? Co to jest: Szum reklamowy, a więc nasycenie środków przekazu innymi.

Czy przydatne?

Co to jest Advertising clutter

Definicja ADVERTISING CLUTTER: Szum reklamowy, a więc nasycenie środków przekazu innymi, konkurencyjnymi reklamami (przekazami)

Słownik Account:
Co oznacza Całość prac realizowanych poprzez agencję reklamową albo dom mediowy dla jednego klienta (marki advertising clutter.
Słownik Abandoned Calls:
Co oznacza Termin służący w telemarketingu i oznaczający porzucone połączenia. To są próby połączenia z numerem, który bądź jest zajęty, bądź nie odpowiada. Zawiera w sobie także rozmowy z osobą, która advertising clutter.
Słownik Active Buyer:
Co oznacza Active buyer znaczy aktywnego kupującego. To Konsument, który dokonał ostatniego zakupu w określonym czasie (na przykład w ciągu minionego roku advertising clutter.
Słownik Above The Line (ATL):
Co oznacza – metoda działań i strategii marketingowych prowadzonych w szablonowych mediach masowych. Kluczowymi nośnikami reklam ATL są: TV, radio, prasa, plakat, outdoor (reklama zewnętrzna), indoor (reklama advertising clutter.
Słownik Adserwer:
Co oznacza Adserwer (z angielskiego: adserver or advertising server advertising clutter.
  • Dodano:
  • Autor: