Adverting clutter co to jest
Co znaczy Advertising clutter? Co to jest: Szum reklamowy, a więc nasycenie środków przekazu innymi.

Czy przydatne?

Co to jest Advertising clutter

Definicja ADVERTISING CLUTTER: Szum reklamowy, a więc nasycenie środków przekazu innymi, konkurencyjnymi reklamami (przekazami)

Słownik Airboard:
Co oznacza Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa advertising clutter.
Słownik Account Supervisor:
Co oznacza Tak zwanyprzedmenedżer. Osoba oczekująca na promocję na menegera advertising clutter.
Słownik Account:
Co oznacza Całość prac realizowanych poprzez agencję reklamową albo dom mediowy dla jednego klienta (marki advertising clutter.
Słownik ATL:
Co oznacza Zobacz Above the line (ATL advertising clutter.
Słownik Active Buyer:
Co oznacza Active buyer znaczy aktywnego kupującego. To Konsument, który dokonał ostatniego zakupu w określonym czasie (na przykład w ciągu minionego roku advertising clutter.
  • Dodano:
  • Autor: