Agencja sieciowa co to jest
Co znaczy Agencja sieciowa? Co to jest: na całym świecie. Mają spójną, renomowaną markę - a co za.

Czy przydatne?

Co to jest Agencja sieciowa

Definicja AGENCJA SIECIOWA: Agencja sieciowa to filia spółki, która ma własne jednostki na całym świecie. Mają spójną, renomowaną markę - a co za tym idzie: strategię, założenia, logotyp. Agencje te zwykle posiadają spory pieniądze zagraniczny i prowadzą kampanie koncernów międzynarodowych

Słownik Above The Line (ATL):
Co oznacza – metoda działań i strategii marketingowych prowadzonych w szablonowych mediach masowych. Kluczowymi nośnikami reklam ATL są: TV, radio, prasa, plakat, outdoor (reklama zewnętrzna), indoor (reklama agencja sieciowa.
Słownik AIDA:
Co oznacza prezentujący schemat oddziaływania przekazu reklamowego. Poszczególne litery oznaczają: A - Attention - uwaga - przyciągnięcie uwagi odbiorcy do przekazu reklamowego, przekaz powinien zostać agencja sieciowa.
Słownik Account:
Co oznacza Całość prac realizowanych poprzez agencję reklamową albo dom mediowy dla jednego klienta (marki agencja sieciowa.
Słownik Akcja Post-Click:
Co oznacza Akcja realizowana bezpośrednio (w granicach czasu wygaśnięcia cookie ustawionego w adserwerze) po kliknięciu na reklamę agencja sieciowa.
Słownik Advertorial:
Co oznacza To jest płatna tekstowa reklama prasowa. Zwykle taka forma reklamy, w naglówku albo stopce strony jest wyraźnie opisana. Np., iż to jest artykuł promocyjny albo artykuł reklamowy agencja sieciowa.
  • Dodano:
  • Autor: