Agencja sieciowa co to jest
Co znaczy Agencja sieciowa? Co to jest: na całym świecie. Mają spójną, renomowaną markę - a co za.

Czy przydatne?

Co to jest Agencja sieciowa

Definicja AGENCJA SIECIOWA: Agencja sieciowa to filia spółki, która ma własne jednostki na całym świecie. Mają spójną, renomowaną markę - a co za tym idzie: strategię, założenia, logotyp. Agencje te zwykle posiadają spory pieniądze zagraniczny i prowadzą kampanie koncernów międzynarodowych

Słownik ABC Method (Metoda ABC):
Co oznacza własną nazwę z j. z angielskiego: Skrót znaczy: A - Attention - uwaga B - Benefit - korzyść C - Close - zamknięcie Sposób bazuje na przyciągnięciu uwagi Klienta, zaprezentowaniu mu korzyści płynących agencja sieciowa.
Słownik Akcja Post-Click:
Co oznacza Akcja realizowana bezpośrednio (w granicach czasu wygaśnięcia cookie ustawionego w adserwerze) po kliknięciu na reklamę agencja sieciowa.
Słownik Active Buyer:
Co oznacza Active buyer znaczy aktywnego kupującego. To Konsument, który dokonał ostatniego zakupu w określonym czasie (na przykład w ciągu minionego roku agencja sieciowa.
Słownik Above The Line (ATL):
Co oznacza – metoda działań i strategii marketingowych prowadzonych w szablonowych mediach masowych. Kluczowymi nośnikami reklam ATL są: TV, radio, prasa, plakat, outdoor (reklama zewnętrzna), indoor (reklama agencja sieciowa.
Słownik AIDA:
Co oznacza prezentujący schemat oddziaływania przekazu reklamowego. Poszczególne litery oznaczają: A - Attention - uwaga - przyciągnięcie uwagi odbiorcy do przekazu reklamowego, przekaz powinien zostać agencja sieciowa.
  • Dodano:
  • Autor: