Definicja AGENCJA SIECIOWA: Agencja sieciowa to filia spółki, która ma własne jednostki na całym świecie. Mają spójną, renomowaną markę - a co za tym idzie: strategię, założenia, logotyp. Agencje te zwykle posiadają spory pieniądze zagraniczny i prowadzą kampanie koncernów międzynarodowych
- Słownik Corian:
- Co oznacza Materiał wytwarzany poprzez firmę DU PONT. Złożona jest z naturalnego minerału - wodorotlenku glinu, metakrylanu metylu i pigmentów. Używany w wyposażeniu wnętrz i do produkcji gadżetów reklamowych agencja sieciowa co to jest.
- Słownik BTL (Below The Line):
- Co oznacza – metoda działań marketingowych wykorzystująca mniej konwencjonalne sposoby i nośniki do promocji niż ATL. BTL jest działaniem reklamowym skierowanym do indywidualnego odbiorcy; nie jest reklamą w agencja sieciowa definicja.
- Słownik Advertorial:
- Co oznacza To jest płatna tekstowa reklama prasowa. Zwykle taka forma reklamy, w naglówku albo stopce strony jest wyraźnie opisana. Np., iż to jest artykuł promocyjny albo artykuł reklamowy agencja sieciowa co znaczy.
- Słownik AIDA:
- Co oznacza prezentujący schemat oddziaływania przekazu reklamowego. Poszczególne litery oznaczają: A - Attention - uwaga - przyciągnięcie uwagi odbiorcy do przekazu reklamowego, przekaz powinien zostać agencja sieciowa słownik.
- Słownik Active Buyer:
- Co oznacza Active buyer znaczy aktywnego kupującego. To Konsument, który dokonał ostatniego zakupu w określonym czasie (na przykład w ciągu minionego roku agencja sieciowa znaczenie.