Definicja AGENCJA SIECIOWA: Agencja sieciowa to filia spółki, która ma własne jednostki na całym świecie. Mają spójną, renomowaną markę - a co za tym idzie: strategię, założenia, logotyp. Agencje te zwykle posiadają spory pieniądze zagraniczny i prowadzą kampanie koncernów międzynarodowych
- Słownik Advertising Clutter:
- Co oznacza Szum reklamowy, a więc nasycenie środków przekazu innymi, konkurencyjnymi reklamami (przekazami agencja sieciowa.
- Słownik AIDA:
- Co oznacza prezentujący schemat oddziaływania przekazu reklamowego. Poszczególne litery oznaczają: A - Attention - uwaga - przyciągnięcie uwagi odbiorcy do przekazu reklamowego, przekaz powinien zostać agencja sieciowa.
- Słownik Advertorial:
- Co oznacza To jest płatna tekstowa reklama prasowa. Zwykle taka forma reklamy, w naglówku albo stopce strony jest wyraźnie opisana. Np., iż to jest artykuł promocyjny albo artykuł reklamowy agencja sieciowa.
- Słownik ATL:
- Co oznacza Zobacz Above the line (ATL agencja sieciowa.
- Słownik Account:
- Co oznacza Całość prac realizowanych poprzez agencję reklamową albo dom mediowy dla jednego klienta (marki agencja sieciowa.