Definicja AKCJA POST-CLICK: Akcja realizowana bezpośrednio (w granicach czasu wygaśnięcia cookie ustawionego w adserwerze) po kliknięciu na reklamę
- Słownik Active Buyer:
- Co oznacza Active buyer znaczy aktywnego kupującego. To Konsument, który dokonał ostatniego zakupu w określonym czasie (na przykład w ciągu minionego roku akcja post-click.
- Słownik AIDA:
- Co oznacza prezentujący schemat oddziaływania przekazu reklamowego. Poszczególne litery oznaczają: A - Attention - uwaga - przyciągnięcie uwagi odbiorcy do przekazu reklamowego, przekaz powinien zostać akcja post-click.
- Słownik Account:
- Co oznacza Całość prac realizowanych poprzez agencję reklamową albo dom mediowy dla jednego klienta (marki akcja post-click.
- Słownik Above The Line (ATL):
- Co oznacza – metoda działań i strategii marketingowych prowadzonych w szablonowych mediach masowych. Kluczowymi nośnikami reklam ATL są: TV, radio, prasa, plakat, outdoor (reklama zewnętrzna), indoor (reklama akcja post-click.
- Słownik Advertising Clutter:
- Co oznacza Szum reklamowy, a więc nasycenie środków przekazu innymi, konkurencyjnymi reklamami (przekazami akcja post-click.