Definicja ATL: Zobacz Above the line (ATL)
- Słownik AIDA:
- Co oznacza prezentujący schemat oddziaływania przekazu reklamowego. Poszczególne litery oznaczają: A - Attention - uwaga - przyciągnięcie uwagi odbiorcy do przekazu reklamowego, przekaz powinien zostać atl.
- Słownik Abandoned Calls:
- Co oznacza Termin służący w telemarketingu i oznaczający porzucone połączenia. To są próby połączenia z numerem, który bądź jest zajęty, bądź nie odpowiada. Zawiera w sobie także rozmowy z osobą, która atl.
- Słownik Active Buyer:
- Co oznacza Active buyer znaczy aktywnego kupującego. To Konsument, który dokonał ostatniego zakupu w określonym czasie (na przykład w ciągu minionego roku atl.
- Słownik Above The Line (ATL):
- Co oznacza – metoda działań i strategii marketingowych prowadzonych w szablonowych mediach masowych. Kluczowymi nośnikami reklam ATL są: TV, radio, prasa, plakat, outdoor (reklama zewnętrzna), indoor (reklama atl.
- Słownik Airboard:
- Co oznacza Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa atl.