Definicja BELOW THE LINE (BTL): Below The Line to zespół działań reklamowych kierowanych do ściśle określonej ekipy odbiorców regularnie przeprowadzanych poza massmediami. To są działania kierowane na klienta końcowego i odbiorców detalicznych
- Słownik Billboard:
- Co oznacza typu ATL. Spora tablica reklamowa mocowana najczęściej na budynkach, albo w innych miejscach – na słupach, przystankach, między budynkami etc. W najwyższym stopniu dostępne w Polsce formaty below the line (btl).
- Słownik BTL (Below The Line):
- Co oznacza – metoda działań marketingowych wykorzystująca mniej konwencjonalne sposoby i nośniki do promocji niż ATL. BTL jest działaniem reklamowym skierowanym do indywidualnego odbiorcy; nie jest reklamą w below the line (btl).
- Słownik Brief Strategiczny:
- Co oznacza Ssanie below the line (btl).
- Słownik Broszura:
- Co oznacza Broszura - wydawnictwo zwarte, nie przekraczające 49 stron below the line (btl).
- Słownik Big Idea:
- Co oznacza Motyw przewodni kampanii reklamowej. Kluczowy pomysł, który przyświeca całej strtegii i kreacji below the line (btl).