Below the line (BTL co to jest
Co znaczy Below the line (BTL)? Co to jest: ściśle określonej ekipy odbiorców regularnie.

Czy przydatne?

Co to jest Below the line (BTL)

Definicja BELOW THE LINE (BTL): Below The Line to zespół działań reklamowych kierowanych do ściśle określonej ekipy odbiorców regularnie przeprowadzanych poza massmediami. To są działania kierowane na klienta końcowego i odbiorców detalicznych

Słownik BTL (Below The Line):
Co oznacza – metoda działań marketingowych wykorzystująca mniej konwencjonalne sposoby i nośniki do promocji niż ATL. BTL jest działaniem reklamowym skierowanym do indywidualnego odbiorcy; nie jest reklamą w below the line (btl).
Słownik Brief Strategiczny:
Co oznacza Ssanie below the line (btl).
Słownik Big Idea:
Co oznacza Motyw przewodni kampanii reklamowej. Kluczowy pomysł, który przyświeca całej strtegii i kreacji below the line (btl).
Słownik Broszura:
Co oznacza Broszura - wydawnictwo zwarte, nie przekraczające 49 stron below the line (btl).
Słownik Billboard:
Co oznacza typu ATL. Spora tablica reklamowa mocowana najczęściej na budynkach, albo w innych miejscach – na słupach, przystankach, między budynkami etc. W najwyższym stopniu dostępne w Polsce formaty below the line (btl).
  • Dodano:
  • Autor: