Big idea co to jest
Co znaczy Big idea? Co to jest: Motyw przewodni kampanii reklamowej. Kluczowy pomysł, który.

Czy przydatne?

Co to jest Big idea

Definicja BIG IDEA: Motyw przewodni kampanii reklamowej. Kluczowy pomysł, który przyświeca całej strtegii i kreacji

Słownik Brief Strategiczny:
Co oznacza Ssanie big idea.
Słownik Below The Line (BTL):
Co oznacza zespół działań reklamowych kierowanych do ściśle określonej ekipy odbiorców regularnie przeprowadzanych poza massmediami. To są działania kierowane na klienta końcowego i odbiorców detalicznych big idea.
Słownik Broszura:
Co oznacza Broszura - wydawnictwo zwarte, nie przekraczające 49 stron big idea.
Słownik Billboard:
Co oznacza typu ATL. Spora tablica reklamowa mocowana najczęściej na budynkach, albo w innych miejscach – na słupach, przystankach, między budynkami etc. W najwyższym stopniu dostępne w Polsce formaty big idea.
Słownik BTL (Below The Line):
Co oznacza – metoda działań marketingowych wykorzystująca mniej konwencjonalne sposoby i nośniki do promocji niż ATL. BTL jest działaniem reklamowym skierowanym do indywidualnego odbiorcy; nie jest reklamą w big idea.
  • Dodano:
  • Autor: