BTL (below the line co to jest
Co znaczy BTL (below the line)? Co to jest: wykorzystująca mniej konwencjonalne sposoby i nośniki.

Czy przydatne?

Co to jest BTL (below the line)

Definicja BTL (BELOW THE LINE): Below The Line (BTL) – metoda działań marketingowych wykorzystująca mniej konwencjonalne sposoby i nośniki do promocji niż ATL. BTL jest działaniem reklamowym skierowanym do indywidualnego odbiorcy; nie jest reklamą w środkach masowego przekazu. Nośnikami BTL są między innymi mailing, direct mail, public relations, promocje, POS (Point Of Sale), POP (Point Of Purchase), buzz-marketing etc.
Przykład BTL (mailing, agencja AdFabrika FCB)
Przykład BTL (mailing, agencja AdFabrika FCB)

Słownik Below The Line (BTL):
Co oznacza zespół działań reklamowych kierowanych do ściśle określonej ekipy odbiorców regularnie przeprowadzanych poza massmediami. To są działania kierowane na klienta końcowego i odbiorców detalicznych btl (below the line).
Słownik Brief Strategiczny:
Co oznacza Ssanie btl (below the line).
Słownik Big Idea:
Co oznacza Motyw przewodni kampanii reklamowej. Kluczowy pomysł, który przyświeca całej strtegii i kreacji btl (below the line).
Słownik Broszura:
Co oznacza Broszura - wydawnictwo zwarte, nie przekraczające 49 stron btl (below the line).
Słownik Billboard:
Co oznacza typu ATL. Spora tablica reklamowa mocowana najczęściej na budynkach, albo w innych miejscach – na słupach, przystankach, między budynkami etc. W najwyższym stopniu dostępne w Polsce formaty btl (below the line).
  • Dodano:
  • Autor: