Definicja BTL (BELOW THE LINE): Below The Line (BTL) – metoda działań marketingowych wykorzystująca mniej konwencjonalne sposoby i nośniki do promocji niż ATL. BTL jest działaniem reklamowym skierowanym do indywidualnego odbiorcy; nie jest reklamą w środkach masowego przekazu. Nośnikami BTL są między innymi mailing, direct mail, public relations, promocje, POS (Point Of Sale), POP (Point Of Purchase), buzz-marketing etc.
Przykład BTL (mailing, agencja AdFabrika FCB)
Przykład BTL (mailing, agencja AdFabrika FCB)
- Słownik ATL:
- Co oznacza Zobacz Above the line (ATL btl (below the line) co znaczy.
- Słownik Corian:
- Co oznacza Materiał wytwarzany poprzez firmę DU PONT. Złożona jest z naturalnego minerału - wodorotlenku glinu, metakrylanu metylu i pigmentów. Używany w wyposażeniu wnętrz i do produkcji gadżetów reklamowych btl (below the line) krzyżówka.
- Słownik BTL (Below The Line):
- Co oznacza – metoda działań marketingowych wykorzystująca mniej konwencjonalne sposoby i nośniki do promocji niż ATL. BTL jest działaniem reklamowym skierowanym do indywidualnego odbiorcy; nie jest reklamą w btl (below the line) co to jest.
- Słownik Account:
- Co oznacza Całość prac realizowanych poprzez agencję reklamową albo dom mediowy dla jednego klienta (marki btl (below the line) słownik.
- Słownik Wszystkie Strony:
- Co oznacza Abandoned Calls btl (below the line) czym jest.