Definicja BTL (BELOW THE LINE): Below The Line (BTL) – metoda działań marketingowych wykorzystująca mniej konwencjonalne sposoby i nośniki do promocji niż ATL. BTL jest działaniem reklamowym skierowanym do indywidualnego odbiorcy; nie jest reklamą w środkach masowego przekazu. Nośnikami BTL są między innymi mailing, direct mail, public relations, promocje, POS (Point Of Sale), POP (Point Of Purchase), buzz-marketing etc.
Przykład BTL (mailing, agencja AdFabrika FCB)
Przykład BTL (mailing, agencja AdFabrika FCB)
- Słownik Brief Strategiczny:
- Co oznacza Ssanie btl (below the line) co znaczy.
- Słownik Nowe Na Forum:
- Co oznacza Wszystkie kategorie Dyskusje o poszczególnych stronach: Dyskusje poszczególnych stron Dyskusje o poszczególnych stronach: Usunięte wątki Techniczne: Menu Techniczne: Hasła Techniczne: Pliki btl (below the line) krzyżówka.
- Słownik Adserwer:
- Co oznacza Adserwer (z angielskiego: adserver or advertising server btl (below the line) co to jest.
- Słownik Falcowanie:
- Co oznacza złamywanie - zespół czynności związanych z zaginaniem arkusza albo odcinka wstęgi papieru, do żądanego formatu, zapewniające kolejność właściwie wydrukowanych druków, z jednoczesnym przyciśnięciem w btl (below the line) słownik.
- Słownik Airboard:
- Co oznacza Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa btl (below the line) czym jest.