BTL (below the line co to jest
Co znaczy BTL (below the line)? Co to jest: wykorzystująca mniej konwencjonalne sposoby i nośniki.

Czy przydatne?

Co to jest BTL (below the line)

Definicja BTL (BELOW THE LINE): Below The Line (BTL) – metoda działań marketingowych wykorzystująca mniej konwencjonalne sposoby i nośniki do promocji niż ATL. BTL jest działaniem reklamowym skierowanym do indywidualnego odbiorcy; nie jest reklamą w środkach masowego przekazu. Nośnikami BTL są między innymi mailing, direct mail, public relations, promocje, POS (Point Of Sale), POP (Point Of Purchase), buzz-marketing etc.
Przykład BTL (mailing, agencja AdFabrika FCB)
Przykład BTL (mailing, agencja AdFabrika FCB)

Słownik Account:
Co oznacza Całość prac realizowanych poprzez agencję reklamową albo dom mediowy dla jednego klienta (marki btl (below the line) co znaczy.
Słownik Forum:
Co oznacza Dyskusje o poszczególnych stronach btl (below the line) krzyżówka.
Słownik CMYK:
Co oznacza czterech podstawowych kolorów farb drukarskich służących powszechnie w druku kolorowym w poligrafii. Skrót CMYK powstał jako złożenie pierwszych liter angielskich nazw kolorów oprócz koloru czarnego btl (below the line) co to jest.
Słownik Reklama:
Co oznacza reclamo) definicja oznaczające informację połączoną z komunikatem perswazyjnym. Kluczowymi zadaniami reklamy są: skłonienie do nabycia albo korzystania z ustalonych towarów czy usług i popieranie btl (below the line) słownik.
Słownik Layout:
Co oznacza Layout - sposób przedstawienia, wygląd na przykład ulotki btl (below the line) czym jest.
  • Dodano:
  • Autor: