Definicja REKLAMA: Reklama (z łaciny reclamo) definicja oznaczające informację połączoną z komunikatem perswazyjnym. Kluczowymi zadaniami reklamy są: skłonienie do nabycia albo korzystania z ustalonych towarów czy usług i popieranie ustalonych spraw albo idei
- Słownik Below The Line (BTL):
- Co oznacza zespół działań reklamowych kierowanych do ściśle określonej ekipy odbiorców regularnie przeprowadzanych poza massmediami. To są działania kierowane na klienta końcowego i odbiorców detalicznych reklama co znaczy.
- Słownik Kontakt:
- Co oznacza Masz problem albo nie wiesz o co chodzi? Chcesz zgłosić nadużycie albo kradzież swoich tekstów? Napisz do mnie: moc.liamg|aksreigami#moc.liamg|aksreigami reklama krzyżówka.
- Słownik Akcja Post-Click:
- Co oznacza Akcja realizowana bezpośrednio (w granicach czasu wygaśnięcia cookie ustawionego w adserwerze) po kliknięciu na reklamę reklama co to jest.
- Słownik Agencja Sieciowa:
- Co oznacza filia spółki, która ma własne jednostki na całym świecie. Mają spójną, renomowaną markę - a co za tym idzie: strategię, założenia, logotyp. Agencje te zwykle posiadają spory pieniądze zagraniczny i reklama słownik.
- Słownik Jak Dołączyć?:
- Co oznacza Zmień zawartość tej strony wedle Twoją polityką kierowania i uprawnień (Zarządzaj sajtem) i skasuj tę notatkę reklama czym jest.