Definicja ADVERTISING CLUTTER: Szum reklamowy, a więc nasycenie środków przekazu innymi, konkurencyjnymi reklamami (przekazami)
- Słownik Active Buyer:
- Co oznacza Active buyer znaczy aktywnego kupującego. To Konsument, który dokonał ostatniego zakupu w określonym czasie (na przykład w ciągu minionego roku advertising clutter co znaczy.
- Słownik AIDA:
- Co oznacza prezentujący schemat oddziaływania przekazu reklamowego. Poszczególne litery oznaczają: A - Attention - uwaga - przyciągnięcie uwagi odbiorcy do przekazu reklamowego, przekaz powinien zostać advertising clutter krzyżówka.
- Słownik Airboard:
- Co oznacza Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa advertising clutter co to jest.
- Słownik Brief Strategiczny:
- Co oznacza Ssanie advertising clutter słownik.
- Słownik Below The Line (BTL):
- Co oznacza zespół działań reklamowych kierowanych do ściśle określonej ekipy odbiorców regularnie przeprowadzanych poza massmediami. To są działania kierowane na klienta końcowego i odbiorców detalicznych advertising clutter czym jest.