Definicja ABOVE THE LINE (ATL): Above The Line (ATL) – metoda działań i strategii marketingowych prowadzonych w szablonowych mediach masowych. Kluczowymi nośnikami reklam ATL są: TV, radio, prasa, plakat, outdoor (reklama zewnętrzna), indoor (reklama wewnętrzna), internet etc. ATL jest przeciwieństwem działań BTL (Below The Line), które skupiają się na procesie budowania marki w sposób niekonwencjonalny.
Przykład reklamy ATL (spot dla spółki Apple, reż. Ridley Scott)
http://youtube.com/watch?v=OYecfV3ubP8
Przykład reklamy ATL (plakat agencji DDB Warszawa)
- Słownik Active Buyer:
- Co oznacza Active buyer znaczy aktywnego kupującego. To Konsument, który dokonał ostatniego zakupu w określonym czasie (na przykład w ciągu minionego roku above the line (atl) co znaczy.
- Słownik CMYK:
- Co oznacza czterech podstawowych kolorów farb drukarskich służących powszechnie w druku kolorowym w poligrafii. Skrót CMYK powstał jako złożenie pierwszych liter angielskich nazw kolorów oprócz koloru czarnego above the line (atl) krzyżówka.
- Słownik Abandoned Calls:
- Co oznacza Termin służący w telemarketingu i oznaczający porzucone połączenia. To są próby połączenia z numerem, który bądź jest zajęty, bądź nie odpowiada. Zawiera w sobie także rozmowy z osobą, która above the line (atl) co to jest.
- Słownik Zarządzaj Sajtem:
- Co oznacza Błąd uprawnień above the line (atl) słownik.
- Słownik Airboard:
- Co oznacza Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa above the line (atl) czym jest.