Above the line (ATL co to jest
Co znaczy Above the line (ATL)? Co to jest: marketingowych prowadzonych w szablonowych mediach.

Czy przydatne?

Co to jest Above the line (ATL)

Definicja ABOVE THE LINE (ATL): Above The Line (ATL) – metoda działań i strategii marketingowych prowadzonych w szablonowych mediach masowych. Kluczowymi nośnikami reklam ATL są: TV, radio, prasa, plakat, outdoor (reklama zewnętrzna), indoor (reklama wewnętrzna), internet etc. ATL jest przeciwieństwem działań BTL (Below The Line), które skupiają się na procesie budowania marki w sposób niekonwencjonalny.
Przykład reklamy ATL (spot dla spółki Apple, reż. Ridley Scott)
http://youtube.com/watch?v=OYecfV3ubP8
Przykład reklamy ATL (plakat agencji DDB Warszawa)

Słownik Account:
Co oznacza Całość prac realizowanych poprzez agencję reklamową albo dom mediowy dla jednego klienta (marki above the line (atl).
Słownik Automatyczny Dialer:
Co oznacza telemarketingu. Urządzenie które, bez udziału operatora, dzwoni na wybraną przedtem grupę numerów telefonów i odtwarza nagraną informacja. Może znacząco zwiększyć efektywność telemarketingu above the line (atl).
Słownik Agencja Sieciowa:
Co oznacza filia spółki, która ma własne jednostki na całym świecie. Mają spójną, renomowaną markę - a co za tym idzie: strategię, założenia, logotyp. Agencje te zwykle posiadają spory pieniądze zagraniczny i above the line (atl).
Słownik ATL:
Co oznacza Zobacz Above the line (ATL above the line (atl).
Słownik Adserwer:
Co oznacza Adserwer (z angielskiego: adserver or advertising server above the line (atl).
  • Dodano:
  • Autor: