Above the line (ATL co to jest
Co znaczy Above the line (ATL)? Co to jest: marketingowych prowadzonych w szablonowych mediach.

Czy przydatne?

Co to jest Above the line (ATL)

Definicja ABOVE THE LINE (ATL): Above The Line (ATL) – metoda działań i strategii marketingowych prowadzonych w szablonowych mediach masowych. Kluczowymi nośnikami reklam ATL są: TV, radio, prasa, plakat, outdoor (reklama zewnętrzna), indoor (reklama wewnętrzna), internet etc. ATL jest przeciwieństwem działań BTL (Below The Line), które skupiają się na procesie budowania marki w sposób niekonwencjonalny.
Przykład reklamy ATL (spot dla spółki Apple, reż. Ridley Scott)
http://youtube.com/watch?v=OYecfV3ubP8
Przykład reklamy ATL (plakat agencji DDB Warszawa)

Słownik Advertorial:
Co oznacza To jest płatna tekstowa reklama prasowa. Zwykle taka forma reklamy, w naglówku albo stopce strony jest wyraźnie opisana. Np., iż to jest artykuł promocyjny albo artykuł reklamowy above the line (atl).
Słownik Automatyczny Dialer:
Co oznacza telemarketingu. Urządzenie które, bez udziału operatora, dzwoni na wybraną przedtem grupę numerów telefonów i odtwarza nagraną informacja. Może znacząco zwiększyć efektywność telemarketingu above the line (atl).
Słownik Airboard:
Co oznacza Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa above the line (atl).
Słownik ABC Method (Metoda ABC):
Co oznacza własną nazwę z j. z angielskiego: Skrót znaczy: A - Attention - uwaga B - Benefit - korzyść C - Close - zamknięcie Sposób bazuje na przyciągnięciu uwagi Klienta, zaprezentowaniu mu korzyści płynących above the line (atl).
Słownik Advertising Clutter:
Co oznacza Szum reklamowy, a więc nasycenie środków przekazu innymi, konkurencyjnymi reklamami (przekazami above the line (atl).
  • Dodano:
  • Autor: