Definicja ABOVE THE LINE (ATL): Above The Line (ATL) – metoda działań i strategii marketingowych prowadzonych w szablonowych mediach masowych. Kluczowymi nośnikami reklam ATL są: TV, radio, prasa, plakat, outdoor (reklama zewnętrzna), indoor (reklama wewnętrzna), internet etc. ATL jest przeciwieństwem działań BTL (Below The Line), które skupiają się na procesie budowania marki w sposób niekonwencjonalny.
Przykład reklamy ATL (spot dla spółki Apple, reż. Ridley Scott)
http://youtube.com/watch?v=OYecfV3ubP8
Przykład reklamy ATL (plakat agencji DDB Warszawa)
- Słownik Airboard:
- Co oznacza Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa above the line (atl) co znaczy.
- Słownik Członkowie:
- Co oznacza od 1195942792|%e %b %Y, %H:%M %Z (%O temu) function updateMemberList925954(pageNo) { var p = {}; p.showSince = 'true'; var containerElId = 'ml-925954'; p.page = pageNo; OZONE.ajax.requestModule above the line (atl) krzyżówka.
- Słownik Broszura:
- Co oznacza Broszura - wydawnictwo zwarte, nie przekraczające 49 stron above the line (atl) co to jest.
- Słownik Nowe Na Forum:
- Co oznacza Wszystkie kategorie Dyskusje o poszczególnych stronach: Dyskusje poszczególnych stron Dyskusje o poszczególnych stronach: Usunięte wątki Techniczne: Menu Techniczne: Hasła Techniczne: Pliki above the line (atl) słownik.
- Słownik Ostatnie Zmiany:
- Co oznacza WSZYSTKIE nowe strony zmiany źródła title changes page name changes tags changes metadata changes files changes Z kategorii: Cały projekt _default admin forum nav search mechanizm Wersji na st above the line (atl) czym jest.