Definicja ABOVE THE LINE (ATL): Above The Line (ATL) – metoda działań i strategii marketingowych prowadzonych w szablonowych mediach masowych. Kluczowymi nośnikami reklam ATL są: TV, radio, prasa, plakat, outdoor (reklama zewnętrzna), indoor (reklama wewnętrzna), internet etc. ATL jest przeciwieństwem działań BTL (Below The Line), które skupiają się na procesie budowania marki w sposób niekonwencjonalny.
Przykład reklamy ATL (spot dla spółki Apple, reż. Ridley Scott)
http://youtube.com/watch?v=OYecfV3ubP8
Przykład reklamy ATL (plakat agencji DDB Warszawa)
- Słownik Jak Dołączyć?:
- Co oznacza Zmień zawartość tej strony wedle Twoją polityką kierowania i uprawnień (Zarządzaj sajtem) i skasuj tę notatkę above the line (atl) co znaczy.
- Słownik Agencja Sieciowa:
- Co oznacza filia spółki, która ma własne jednostki na całym świecie. Mają spójną, renomowaną markę - a co za tym idzie: strategię, założenia, logotyp. Agencje te zwykle posiadają spory pieniądze zagraniczny i above the line (atl) krzyżówka.
- Słownik Strona Powitalna:
- Co oznacza się sporo słowników reklamowych, jednak najczęściej są one niepełne a czasem także zawierają błędy. Dlatego powstała ta strona - leksykon opiera się na mechanizmie Wiki co znaczy, iż możesz zarówno above the line (atl) co to jest.
- Słownik AIDA:
- Co oznacza prezentujący schemat oddziaływania przekazu reklamowego. Poszczególne litery oznaczają: A - Attention - uwaga - przyciągnięcie uwagi odbiorcy do przekazu reklamowego, przekaz powinien zostać above the line (atl) słownik.
- Słownik Account:
- Co oznacza Całość prac realizowanych poprzez agencję reklamową albo dom mediowy dla jednego klienta (marki above the line (atl) czym jest.