AIDA co to jest
Co znaczy AIDA? Co to jest: reklamowego. Poszczególne litery oznaczają: A - Attention - uwaga.

Czy przydatne?

Co to jest AIDA

Definicja AIDA: Akronim prezentujący schemat oddziaływania przekazu reklamowego. Poszczególne litery oznaczają:
A - Attention - uwaga - przyciągnięcie uwagi odbiorcy do przekazu reklamowego, przekaz powinien zostać zauważony.
I - Interest - zainteresowanie - przekaz powinien wzbudzić zainteresowanie
D - Desire - przekaz powinien wzbudzić chęć posiadania reklamowanego produktu, usługi
A - Action - przekaz powinien nakłonić do działania (kup, wypełnij kupon, zadzwoń)

Słownik Account Supervisor:
Co oznacza Tak zwanyprzedmenedżer. Osoba oczekująca na promocję na menegera aida.
Słownik Automatyczny Dialer:
Co oznacza telemarketingu. Urządzenie które, bez udziału operatora, dzwoni na wybraną przedtem grupę numerów telefonów i odtwarza nagraną informacja. Może znacząco zwiększyć efektywność telemarketingu aida.
Słownik Advertising Clutter:
Co oznacza Szum reklamowy, a więc nasycenie środków przekazu innymi, konkurencyjnymi reklamami (przekazami aida.
Słownik Agencja Sieciowa:
Co oznacza filia spółki, która ma własne jednostki na całym świecie. Mają spójną, renomowaną markę - a co za tym idzie: strategię, założenia, logotyp. Agencje te zwykle posiadają spory pieniądze zagraniczny i aida.
Słownik Akcja Post-Click:
Co oznacza Akcja realizowana bezpośrednio (w granicach czasu wygaśnięcia cookie ustawionego w adserwerze) po kliknięciu na reklamę aida.
  • Dodano:
  • Autor: