AIDA co to jest
Co znaczy AIDA? Co to jest: reklamowego. Poszczególne litery oznaczają: A - Attention - uwaga.

Czy przydatne?

Co to jest AIDA

Definicja AIDA: Akronim prezentujący schemat oddziaływania przekazu reklamowego. Poszczególne litery oznaczają:
A - Attention - uwaga - przyciągnięcie uwagi odbiorcy do przekazu reklamowego, przekaz powinien zostać zauważony.
I - Interest - zainteresowanie - przekaz powinien wzbudzić zainteresowanie
D - Desire - przekaz powinien wzbudzić chęć posiadania reklamowanego produktu, usługi
A - Action - przekaz powinien nakłonić do działania (kup, wypełnij kupon, zadzwoń)

Słownik ATL:
Co oznacza Zobacz Above the line (ATL aida.
Słownik Advertising Clutter:
Co oznacza Szum reklamowy, a więc nasycenie środków przekazu innymi, konkurencyjnymi reklamami (przekazami aida.
Słownik Account:
Co oznacza Całość prac realizowanych poprzez agencję reklamową albo dom mediowy dla jednego klienta (marki aida.
Słownik Advertorial:
Co oznacza To jest płatna tekstowa reklama prasowa. Zwykle taka forma reklamy, w naglówku albo stopce strony jest wyraźnie opisana. Np., iż to jest artykuł promocyjny albo artykuł reklamowy aida.
Słownik Automatyczny Dialer:
Co oznacza telemarketingu. Urządzenie które, bez udziału operatora, dzwoni na wybraną przedtem grupę numerów telefonów i odtwarza nagraną informacja. Może znacząco zwiększyć efektywność telemarketingu aida.
  • Dodano:
  • Autor: