Definicja AIDA: Akronim prezentujący schemat oddziaływania przekazu reklamowego. Poszczególne litery oznaczają:
A - Attention - uwaga - przyciągnięcie uwagi odbiorcy do przekazu reklamowego, przekaz powinien zostać zauważony.
I - Interest - zainteresowanie - przekaz powinien wzbudzić zainteresowanie
D - Desire - przekaz powinien wzbudzić chęć posiadania reklamowanego produktu, usługi
A - Action - przekaz powinien nakłonić do działania (kup, wypełnij kupon, zadzwoń)
- Słownik Broszura:
- Co oznacza Broszura - wydawnictwo zwarte, nie przekraczające 49 stron aida co to jest.
- Słownik Account:
- Co oznacza Całość prac realizowanych poprzez agencję reklamową albo dom mediowy dla jednego klienta (marki aida definicja.
- Słownik Członkowie:
- Co oznacza od 1195942792|%e %b %Y, %H:%M %Z (%O temu) function updateMemberList925954(pageNo) { var p = {}; p.showSince = 'true'; var containerElId = 'ml-925954'; p.page = pageNo; OZONE.ajax.requestModule aida co znaczy.
- Słownik Airboard:
- Co oznacza Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa aida słownik.
- Słownik Advertising Clutter:
- Co oznacza Szum reklamowy, a więc nasycenie środków przekazu innymi, konkurencyjnymi reklamami (przekazami aida znaczenie.