outsourcing stomatologii co to jest
Jak leczyć Outsourcing w stomatologii? Czym jest outsourcingowe na rynku stomatologicznym. Firma.

Czy przydatne?

Definicja Outsourcing w stomatologii

Co to znaczy:   










Powstała pierwsza w Polsce firma oferująca usługi outsourcingowe na rynku
stomatologicznym. Firma nazywa się CleverHead, a jej szefem jest Katarzyna
Fernik. Firma CleverHead, korzystając z doświadczenia na rynku
stomatologicznym, będzie oferowała zarówno klinikom dentystycznym, jak i firmom
handlowym wszelkie usługi marketingowe.







Katarzyna Fernik wcześniej pracowała jako szef marketingu w firmie Amadar
oraz dyrektor marketingu w klinice medycznej Enel-Med. Przez środowisko
dziennikarskie była uważana za najlepszego szefa marketingu pracującego na
rynku stomatologicznym. Dlatego zdecydowała się założyć własną firmę i oferować
usługi marketingowe nie dla jednej, ale dla wielu firm.

Podstawową działalności firmy jest wsparcie z zakresu zarządzania,
marketingu i PR dla firm oraz klinik medycznych. – Jak wprowadzić efektywnie
nowy produkt na rynek, jak zwiększyć sprzedaż poprzez kampanię reklamową, jak
przeprowadzić mądrze tą kampanię?

Szczególnie istotnie są te pytania dla klinik medycznych. W wielu z nich
zauważalny jest odpływ pacjentów. Bez wsparcia marketingowego tego procesu nie
da się zatrzymać. Jak zatem poprowadzić długoterminiową promocję klinik.
Właśnie w tym ma pomóc „mądra głowa”.

Zakres usług firm outsourcingowych jest oczywiście dużo większy niż tylko
kampanie marketingowe. Pomagają one tworzyć struktury organizacyjne firm, organizują
szkolenia i kursy, organizują sieć dealerską, rekrutują pracowników. Ich zakres
działalności jest naprawdę duży.

Dlaczego warto korzystać z takich firm?

Po pierwsze jest taniej. Nie trzeba zatrudniać pracownika (pensja,
podatki, ZUS), który zajmowałby się jedną działką, a po drugie na osoby z firmy
zewnętrznej możemy liczyć w 100 proc. Znają one rynek, doradzą, bo mają
doświadczenie i będą pracować dotąd i tylko dotąd, aż projekt zostanie
zrealizowany.

Jest to szczególnie przydatna forma, gdy potrzebujemy pomocy w jakimś
krótkim okresie czasu (np. dwumiesięczna kampania reklamowa). Zamiast
zatrudniać pracownika, zlecamy firmie zewnętrznej przygotowanie kampanii  reklamowej i potem rozliczmy się z niej i do
współpracy wracamy po jakimś czasie.

Czym jest Outsourcing w stomatologii znaczenie w Słownik dentystyczny O .